Cariere
01. Area Sales Manager
Pregătire și experiență:
Studii superioare
– Experiență de minim 3 ani în domeniul producției de ambajale tipărite
– Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, simț pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie
– Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență
– Cunoștinte de limba engleză
– Cunoștinte operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet)
– Permis de conducere categoria B
Responsabilități și sarcini:
Dezvoltarea vânzărilor și atragerea permanentă de noi clienți
– Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei
– Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual
– Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora
– Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare
– Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări
– Raportează către directorul de vânzări
– Urmărește derularea și finalizarea contractelor
– Stabilește și participă la întâlnirile cu clienții
– Întocmește documentația premergătoare întâlnirilor
– Redactează rapoartele după întâlniri
02. Mașinist Legătorie
Pregătire și experiență:
– Experiență în domeniul tipografic obligatoriu, pe mașini de broșat sau fălțuit, mașini de lipit cutii, mașini de cașerat, plastifiat sau ștanțat.
– Apreciem acei candidați care știu să lucreze în echipă.
Responsabilități și sarcini:
– Va duce la îndeplinire sarcinile trasate de șeful direct
03. Mașinist Tipograf
Pregătire și experiență
– Căutam tipografi care să cunoască mașini de tipărit Heidelberg 50×70 două grupuri, Heidelberg 70×100 cu inversor, Heidelberg 50×70 cu 5 grupuri, KBA 70×100 cu 5 grupuri.
Responsabilități și sarcini:
– Se discută la interviu.
04. Asistent Director Producție
Pregătire și experiență:
Studii superioare de specialitate
– Cunoștinte solide în domeniul tehnic
– Experiență într-un post similar din domeniul producției reprezintă un real avantaj
– Capacitate foarte bună de organizare și coordonare; disponibilitate de a lucra cu dead-line-uri
– Gândire pozitivă și eficientă, seriozitate
– Cunoștinte foarte bune de operare PC
Responsabilități și sarcini:
– Realizează planificarea producției
– Alocarea echipelor de lucru în funcție de planul de lucru, abilitățile anagajatilor și specificul proiectelor
– Supervizează și controlează activitatea și perfomanța zilnică a echipelor
– Reorganieaza activitatea în cazul apariției altor factori conjucturali care influențează producția
– Vine cu propuneri de opimizare a activității și participă la elaborarea procedurilor de lucru
– Raportează către directorul de producție
05. Tehnolog producție
Pregătire și experiență:
Studiile superioare constituie un avantaj
– Experiență de minim 5 ani într-un post similar din domeniul producției de ambajale tipărite
– Capacitate foarte bună de analiză (propune soluțiile optime de producție)
– Gândire pozitivă și eficientă
– Cunoștinte foarte bune de operare PC
– Cunostiinte avansate de limba engleză
Responsabilități și sarcini:
Primește solicitările de preț, definește procedura de fabricație și elaborează fișa tehnică a proiectului
– Calculează necesarul de materiale
– Raportează către directorul comercial
– Redactează rapoartele de lucru
06. Șef Secție Legătorie
Pregătire și experiență:
– Cunoștinte solide în domeniul tehnic
– Experiență într-un post similar din domeniul producției tipografice
– Capacitate foarte bună de organizare și coordonare; disponibilitate de a lucra cu dead-line-uri
– Gândire pozitivă și eficientă, seriozitate
– Cunoștinte de operare PC
Responsabilități și sarcini:
– Urmărește respectarea planificării în legătorie
– Propune directorului de producție echipe de lucru în funcție de planificare, abilitățile anagajaților și specificul proiectelor
– Analizează proiectele înainte de intrarea efectivă în producție
– Supervizează și controlează activitatea și perfomanța zilnică a angajaților din subordine
– Vine cu propuneri de opimizare a activității și participă la elaborarea procedurilor de lucru
– Raportează către directorul de producție
07. Gestionar Expediție
Pregătire și experiență:
– Experiență minim 3 ani în domeniul gestiunii de marfă
– Minim studii medii
– Cunoștinte tehnice specifice privind gestionarea mărfurilor
– Cunoștinte administrare computerizată a stocurilor de marfă
– Cunoștinte operare PC (MS Office,Outlook etc.)
– Perseverent, organizat, eficient și capabil de a-și stabili prioritățile
– Bune abilități de comunicare, spirit de echipă
Responsabilități și sarcini:
– Supraveghează și răspunde de încărcare / descărcare / stocare / pregătire marfă în depozitul companiei
– Controlează activitatea de stocare în depozit
– Controlează și înregistrează intrările/ieșirile de marfă în/din depozit
– Își da cursul la înregistrarea și administrarea computerizată a stocurilor de marfă
– Participă la inventarele din depozit, fiind responsabil pentru diferențele constatate
– Întocmește diverse rapoarte de stocuri/livrări solicitate de superiori
08. Director Calitate
Pregătire și experiență:
– Studii superioare
– Minim 5 ani experiență în implementarea sistemelor de management integrat (Calitate-Mediu-Siguranță alimentului)
– Experiență anterioară în domeniul Sănătății și Securității în Muncă precum și în Protecția Mediului constituie un avantaj
– Autorizații necesare: Auditor intern Calitate-Mediu-Siguranță alimentară
– Cursurile de specializare în domeniul SSM constituie un avantaj
– Permis de conducere categoria B
– Gândire logică, capacitate de analiză și sinteză
– Cunoștinte limba engleză minim nivel mediu
– Disponibilitate pentru deplasări la nivel național
Responsabilități și sarcini:
– Proiectarea, implementarea, certificarea, menținerea și îmbunătățirea Sistemului Integrat de management conform standardelor de referință SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2005, FSSC 2200:2005, SA 8000:2008
– Raportarea nemijlocită Directorului General despre funcționarea sistemului integrat de management și despre orice necesitate de îmbunatățire
– Evaluarea și examinarea conformității și eficienței sistemului integrat de management și pentru elaborarea dovezilor obiective privind calitatea
– Elaborarea, actualizarea, difuzarea și gestionarea documentelor aferente sistemului integrat de management
– Elaborarea, actualizarea, difuzarea și gestionarea listei documentelor de proveniență internă cât și a celor de proveniență externă aplicabile sistemului integrat de management
– Urmărirea efectivă a aplicării cerințelor sistemului integrat de management și inițierea de acțiuni corective/preventive
– Elaborarea graficului de audituri interne, planificarea auditurilor interne; Realizarea auditurilor interne și întocmește documentația
– Monitorizarea proceselor sistemului integrat de management prin efectuarea de audituri interne
– Asigurarea că procesele necesare sistemului de management integrat sunt stabilite, implementate și menținute