Cariere

Pentru a aplica la unul din posturile disponibile, vă rugăm să folosiți formularele de mai jos pentru a ne trimite un CV.

01. Area Sales Manager

Pregătire și experiență:

Studii superioare
– Experiență de minim 3 ani în domeniul producției de ambajale tipărite
– Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, simț pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie
– Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență
– Cunoștinte de limba engleză
– Cunoștinte operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet)
– Permis de conducere categoria B

Responsabilități și sarcini:

Dezvoltarea vânzărilor și atragerea permanentă de noi clienți
– Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei
– Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual
– Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora
– Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare
– Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări
– Raportează către directorul de vânzări
– Urmărește derularea și finalizarea contractelor
– Stabilește și participă la întâlnirile cu clienții
– Întocmește documentația premergătoare întâlnirilor
– Redactează rapoartele după întâlniri

    Incarca* CV-ul

    02. Mașinist Legătorie

    Pregătire și experiență:

    – Experiență în domeniul tipografic obligatoriu, pe mașini de broșat sau fălțuit, mașini de lipit cutii, mașini de cașerat, plastifiat sau ștanțat.
    – Apreciem acei candidați care știu să lucreze în echipă.

    Responsabilități și sarcini:

    – Va duce la îndeplinire sarcinile trasate de șeful direct

      Incarca* CV-ul

      03. Mașinist Tipograf

      Pregătire și experiență

      Căutam tipografi care cunoască mașini de tipărit Heidelberg 50×70 două grupuri, Heidelberg 70×100 cu inversor, Heidelberg 50×70 cu 5 grupuri, KBA 70×100 cu 5 grupuri.

      Responsabilități și sarcini:

      – Se discută la interviu.

        Incarca* CV-ul

        04. Asistent Director Producție

        Pregătire și experiență:

        Studii superioare de specialitate
        – Cunoștinte solide în domeniul tehnic
        – Experiență într-un post similar din domeniul producției reprezintă un real avantaj
        – Capacitate foarte bună de organizare și coordonare; disponibilitate de a lucra cu dead-line-uri
        Gândire pozitivă și eficientă, seriozitate
        – Cunoștinte foarte bune de operare PC

        Responsabilități și sarcini:

        – Realizează planificarea producției
        – Alocarea echipelor de lucru în funcție de planul de lucru, abilitățile anagajatilor și specificul proiectelor
        – Supervizează și controlează activitatea și perfomanța zilnică a echipelor
        – Reorganieaza activitatea în cazul apariției altor factori conjucturali care influențează producția
        – Vine cu propuneri de opimizare a activității și participă la elaborarea procedurilor de lucru
        – Raportează către directorul de producție

          Incarca* CV-ul

          05. Tehnolog producție

          Pregătire și experiență:

          Studiile superioare constituie un avantaj
          – Experiență de minim 5 ani într-un post similar din domeniul producției de ambajale tipărite
          – Capacitate foarte bună de analiză (propune soluțiile optime de producție)
          – Gândire pozitivă și eficientă
          – Cunoștinte foarte bune de operare PC
          – Cunostiinte avansate de limba engleză

          Responsabilități și sarcini:

          Primește solicitările de preț, definește procedura de fabricație și elaborează fișa tehnică a proiectului
          – Calculează necesarul de materiale
          – Raportează către directorul comercial
          – Redactează rapoartele de lucru

            Incarca* CV-ul

            06. Șef Secție Legătorie

            Pregătire și experiență:

            – Cunoștinte solide în domeniul tehnic
            – Experiență într-un post similar din domeniul producției tipografice
            – Capacitate foarte bună de organizare și coordonare; disponibilitate de a lucra cu dead-line-uri
            Gândire pozitivă și eficientă, seriozitate
            – Cunoștinte de operare PC

            Responsabilități și sarcini:

            – Urmărește respectarea planificării în legătorie
            – Propune directorului de producție echipe de lucru în funcție de planificare, abilitățile anagajaților și specificul proiectelor
            – Analizează proiectele înainte de intrarea efectivă în producție
            – Supervizează și controlează activitatea și perfomanța zilnică a angajaților din subordine
            – Vine cu propuneri de opimizare a activității și participă la elaborarea procedurilor de lucru
            – Raportează către directorul de producție

              Incarca* CV-ul

              07. Gestionar Expediție

              Pregătire și experiență:

              – Experiență minim 3 ani în domeniul gestiunii de marfă
              – Minim studii medii
              – Cunoștinte tehnice specifice privind gestionarea mărfurilor
              – Cunoștinte administrare computerizată a stocurilor de marfă
              – Cunoștinte operare PC (MS Office,Outlook etc.)
              – Perseverent, organizat, eficient și capabil de a-și stabili prioritățile
              – Bune abilități de comunicare, spirit de echipă

              Responsabilități și sarcini:

              – Supraveghează și răspunde de încărcare / descărcare / stocare / pregătire marfă în depozitul companiei
              – Controlează activitatea de stocare în depozit
              – Controlează și înregistrează intrările/ieșirile de marfă în/din depozit
              – Își da cursul la înregistrarea și administrarea computerizată a stocurilor de marfă
              – Participă la inventarele din depozit, fiind responsabil pentru diferențele constatate
              – Întocmește diverse rapoarte de stocuri/livrări solicitate de superiori

                Incarca* CV-ul

                08. Director Calitate

                Pregătire și experiență:

                – Studii superioare
                – Minim 5 ani experiență în implementarea sistemelor de management integrat (Calitate-Mediu-Siguranță alimentului)
                – Experiență anterioară în domeniul Sănătății și Securității în Muncă precum și în Protecția Mediului constituie un avantaj
                – Autorizații necesare: Auditor intern Calitate-Mediu-Siguranță alimentară
                – Cursurile de specializare în domeniul SSM constituie un avantaj
                – Permis de conducere categoria B
                – Gândire logică, capacitate de analiză și sinteză
                – Cunoștinte limba engleză minim nivel mediu
                – Disponibilitate pentru deplasări la nivel național

                Responsabilități și sarcini:

                – Proiectarea, implementarea, certificarea, menținerea și îmbunătățirea Sistemului Integrat de management conform standardelor de referință SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2005, FSSC 2200:2005, SA 8000:2008
                – Raportarea nemijlocită Directorului General despre funcționarea sistemului integrat de management și despre orice necesitate de îmbunatățire
                – Evaluarea și examinarea conformității și eficienței sistemului integrat de management și pentru elaborarea dovezilor obiective privind calitatea
                – Elaborarea, actualizarea, difuzarea și gestionarea documentelor aferente sistemului integrat de management
                – Elaborarea, actualizarea, difuzarea și gestionarea listei documentelor de proveniență internă cât și a celor de proveniență externă aplicabile sistemului integrat de management
                – Urmărirea efectivă a aplicării cerințelor sistemului integrat de management și inițierea de acțiuni corective/preventive
                – Elaborarea graficului de audituri interne, planificarea auditurilor interne; Realizarea auditurilor interne și întocmește documentația
                – Monitorizarea proceselor sistemului integrat de management prin efectuarea de audituri interne
                – Asigurarea că procesele necesare sistemului de management integrat sunt stabilite, implementate și menținute

                  Incarca* CV-ul